Alla inlägg den 29 mars 2010

Av jannice - 29 mars 2010 18:28

Jag säger mycket som jag i och för sig menar fast jag inte menar något illa.. kom i håg det!


Snart dags för mig att lämna grottan och ut i arbetslivet igen.. jag är mäktigt nervös men samtidigt ska det bli skönt för trollungarna att få en annan rutin igen det kan dom behöva!


åt frukost hemma hos en vän idag mycket trevligt måste jag säga.. du är rolig att prata med många skratt och tack för din lilla guldklimp var hemma idag   



nu är det ett nytt brott igen som har rättegång som jag följer ordentliget mordet på linda chen.. mycket intressant! man kan inte fatta hur folk tänker ibland!

jag återkommer om denna rättegång och mina tankar om den..

varför blev jag inte psykolog eller jurist!?


Dagens tanke: litar du på din modersinstinkt till 100%?

Ovido - Quiz & Flashcards