Alla inlägg den 8 mars 2010

Av jannice - 8 mars 2010 21:01

  


Idag brinner det tre ljus här hemma för tre små barn.. ett för lilla elias och var sitt ljus för max och saga.. kanske att det börja närma sig den dagen för snart två år sen då helvetet bröt loss.. den dagen då djävulen fick sin vilja igenom.. den dagen jag önskar aldrig skulle ha vart! kanske tänker jag mer på det efter som E var här för några dagar sen! måste säga att jag verkligen älskar den tjejen!!!!


Tycker det är fruktansvärt att dessa tre små barn inte finns hos oss längre man blir så illa berörd..

Att bemöta dessa mammos var inte det enklaste.. man vill finnas där men ändå ta ett steg tillbaks och inte tränga sig på allt för mycket. Det finns fortfarande frågor som gnager i mig som jag vill ställa men det finns en spärr där.. jag vill veta men jag vill inte fråga! dumt jag vet för som kära E sa i en interjuv man behöver prata och prata.


jag kan aldrig förstå deras sorg!!

men ni ska veta att jag tänker på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards