Direktlänk till inlägg 28 april 2010

strandsatta val

Av jannice - 28 april 2010 15:43

i livet gör man val en del är man nöjd med en del blir strandsatta

jag är nöjd med mina val förutom ett... varför är man så dum det får man lida för nu.. men tur man har en underbar man som älskar en ändå.. tack kungen mitt hjärta!


idag i trollskogen är det full rulle allan... dagen började med en fika med trevliga människor tack för ni förgyllde min morgon.. sen kom häxan och prata vi fick en liten lugn stund då minitroll sov och dom två större tittade på stentvn lugnt och skönt..

sen kom A med sin lillgrabb mycket trevligt.. mycket goda skratt och sen gick vi ut till skogenslekpark.. men det var jätte kul alla trivdes.. nu kom vi in så nu ska trollmaten snart serveras ..

kungen kommer inte förrens i morgon så idag blir det en tråkkväll då jag faktiskt är ledig hela dagen det känns riktigt konstigt.. inte alls vanligt nu för tiden!


Dagens Tanke: hur skulle livet se ut utan så underbara vänner?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jannice - 30 juni 2010 16:19

Om två och en halv vecka är det semester så underbart skönt det ska bli.. att få gå hemma här i grottan med alla trollen och få njuta bara av värmen!   mycket har hänt och kommer att hända.. jag är inte rädd för det men en nervös känsla finns i...

Av jannice - 4 juni 2010 08:19

Saknaden efter pelle sitter i väggarna.. den tränger sig på när man minst annar det! man blir rädd när den kommer och slår till en så man tappar fotfästet helt. Fick papprena från trolldjursjukhuset igår och det stod att vi avlivade han med innråda...

Av jannice - 30 maj 2010 07:35

Idag ska jag ta mig i kragen och göra en riktig uppdatering om livet igen! Det har hänt väldigt mycket det senaste..  för mycket!   * Idag är det 7 mån sen det var giftemål i trollskogen * vår älskade hund pelle finns inte längre. hans liv to...

Av jannice - 15 maj 2010 17:21

I fredags började "buss körandet" och fortsatte hela dagen.. men idag är allt som det ska vara. "Buss körandet" började så klart på jobbet jag hoppas verkligen inte någon vart smittad.. sorry people om jag smittade er.. men på måndag är det ny tag ig...

Av jannice - 11 maj 2010 15:55

                                                  TO DO   städa bort baskelusker få ordning på pappper ringa chefen lilltrollsdoktor samtal att sova ordentligt         ...

Ovido - Quiz & Flashcards