Alla inlägg den 23 mars 2010

Av jannice - 23 mars 2010 19:20

vilken dag trollgrottan har vart med om idag.. den började lugnt och tyst och mysigt.. sen kom besöket och mina troll hem och även häxan med sina barn hit det har vart fullt ös medvetslös här i grottan men alla väggar höll och inget har gått sönder så det var en lyckad dag.. riktigt trevligt..


men det är ganska skönt nu när jag och A sitter med var sin dator snackar lite skit och alla 4 ungar sover sött!!!!!


har läst i tidningen här nu i en veckas tid om kim som ville ha hjälp med att dö.. hon skrev brev och grejer och det var tvungen att bli beviljat..

det får en och tänmka på om man själv hamnar i den situationen om man skulle bli liggandes så.. vill man att någon annan ska bestämma över ens liv eller räknas min åsikt fortfarande?

jag personligen skulle aldrig vilja ligga i resperator och sånt och inte kunna andas själv eller röra mig.. huvudet är ju fortfarande klart men inte kunna förmedla sig.. NÄÄ tack.. så snälla anhöriga skulle jag råka ut för en olycka låt mig DÖ!!


Dagens Tanke: har du din framtid planerad?

Ovido - Quiz & Flashcards