Direktlänk till inlägg 20 april 2010

tiden rinner i väg

Av jannice - 20 april 2010 21:03

tiden rinner i mellan fingrarna och att pussla var dag är ibland väldigt svårt!

men än har vi lyckats! var dag är det nya uppoffringar!


helgen förgyllde min kär vän oss med.. lika trevligt som vanligt fast med lite alkohol i kroppen!

riktigt trevligt iallafall.. tack min älskade vän!


här i skogen och grottan ligger allt och håller sig över ytan men mer är det inte.. jag har lugnat ner mig men fortfarande sårad.. såreti själen är inte läkt ännu men jag reser mig sakta..

Pratade med häxan idag om hur man är som person och jag anser mig själv som en stark person som oftast dammar av axlarna på kvällen och går med huvudet högt.. jag har även en god insikt hur jag är och vad jag är bra på.. vilka områden folk inte kan slå mig på fingrarna.. men kommer någon eller något och trycker på den där öma punkten så blir jag ledsen jag vet ju mina egna svagheter.

så i detta fall tryckte just denna person på rätt punkt på mig.. urs för att känna så!


Dagens tanke: vad är din svaga punkt?



 
 
Ingen bild

Annelie

22 april 2010 11:14

Jag älskar dig!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jannice - 30 juni 2010 16:19

Om två och en halv vecka är det semester så underbart skönt det ska bli.. att få gå hemma här i grottan med alla trollen och få njuta bara av värmen!   mycket har hänt och kommer att hända.. jag är inte rädd för det men en nervös känsla finns i...

Av jannice - 4 juni 2010 08:19

Saknaden efter pelle sitter i väggarna.. den tränger sig på när man minst annar det! man blir rädd när den kommer och slår till en så man tappar fotfästet helt. Fick papprena från trolldjursjukhuset igår och det stod att vi avlivade han med innråda...

Av jannice - 30 maj 2010 07:35

Idag ska jag ta mig i kragen och göra en riktig uppdatering om livet igen! Det har hänt väldigt mycket det senaste..  för mycket!   * Idag är det 7 mån sen det var giftemål i trollskogen * vår älskade hund pelle finns inte längre. hans liv to...

Av jannice - 15 maj 2010 17:21

I fredags började "buss körandet" och fortsatte hela dagen.. men idag är allt som det ska vara. "Buss körandet" började så klart på jobbet jag hoppas verkligen inte någon vart smittad.. sorry people om jag smittade er.. men på måndag är det ny tag ig...

Av jannice - 11 maj 2010 15:55

                                                  TO DO   städa bort baskelusker få ordning på pappper ringa chefen lilltrollsdoktor samtal att sova ordentligt         ...

Ovido - Quiz & Flashcards