Alla inlägg den 11 mars 2010

Av jannice - 11 mars 2010 22:02

Såg din dokumentär!! Tycker den var riktigt bra och även fick fram det som vi alla ser hos dig..Vi fick se DIG!! tack söta du...


men vet du? jag grät .. jag grät mycket två gånger.. jag gråter nu.. vill dela med mig till dig av detta efter som jag vet att du läser detta  någon gång..  jag grät när du grät vid rättegången det var hemskt.. det var SORG! och även när kortet kom upp på max när han fyllde ett.. jag var med och jag kommer ihåg den dagen som igår.. din syster satt brevid mig och max ville enbart sitta i hennes knä. kommer ihåg hans busiga blick och hur han skrattade den dagen. Det var så mycket folk i erat vardagrum och max han njöt av all uppmärksamhet.


tack emma för att jag/vi fick ta del av detta och minnas igen!


kram hjärtat

Av jannice - 11 mars 2010 16:29

känner mig utnyttjad eller det är inte rätta ordet heller känns som folk tar en lite för givet.. känns som dom tänker: ja men det är okej hon bjuder eller det är okej hon säger inget om jag inte vill!!


hör upp jag har känslor jag bryr mig kanske för mycket?! kanske sluta vara den "snälla" HÖR upp jag finns här men vem vet jag vill nog ha lite tillbaks!!!!

Av jannice - 11 mars 2010 11:55

Mitt hjärta dunkar hårt och sorgset .. det gör ont i magen och jag mår konstant illa.. Hur kunde detta få hända dig/er? hur kan det finnas sånna psykopater.. jag kunde inte sova i natt jag vred mig och kände avsmak på livet..


Ofattbart att en människa kan få förstöra så för en och tro sig ha rätten att göra illa människor på detta sätt.. Jag önskar jag kunde göra dig hel igen! du är min prinsessa och kommer alltid att vara! Prinsessan N.P du ska bara veta att jag finns för dig varje sekund av livet!


Dagens tanke: Vem ger en människa rätt att förstöra andra människors liv?






                                              

Ovido - Quiz & Flashcards