Alla inlägg den 18 februari 2010

Av jannice - 18 februari 2010 07:24

När man ligger som mest sjukast och inte orkar mycket kommer suget!

jag måste ta upp datorn för att läsa lite bloggar.. självklart är blondinbellas en!

vad är det jag ser.. hon har en tävling med telia och dom lottar ut en bärbar dator.. kicka in och kolla!


så jag ska skriva en moteverig varför jag ska vinna den kommer lyda så här!


kära telia och blondinbella


Jag ligger här i mina sämsta dagar och surfar på telias bredband med 3300 surfzoner självklart besöker jag då din blogg blondinbella.. varför just jag ska vinna den fina laptopen som jo kanske för att jag då skulle kunna ägna mig mer åt att surfa och kunna ännu störrebloggerska.. denna världen kan behöva ha en stor bloggerska som bor i trollskogen med sina tre troll.. hittar inte många andra som kan göra sig stora på det.. alla andra är yngre och utan barn!


Eller vad säger ni mina läsare?


kram drottningen!

Ovido - Quiz & Flashcards