Alla inlägg den 3 februari 2010

Av jannice - 3 februari 2010 14:35

dagarna flyter på och snön gör trollskogen vitare än på länge.. vackert men oframkomlitg..  snön ligger som berg på backen och man njuter så länge man sitter inne med sin kaffe kopp..


förkyldningarna har dykt upp här i trollskogen också och ingens näsa har undankommit den röda färgen.. Rudolf med röda mulen syndrom!


En tanke som kommer oftare o oftare hos mig är detta med vänskapskretsen.. vänner kommer och går och nya vänner intar kretsen samtidigt som många lämnar av olika anledningar!

jag har alltid sagt att jag har Vänner,kompisar och bekanta.. jag skiljer stark på dessa och min vänner vet verkligen vilka somär mina vänner.. jag är nog ganska social men det är svårt att komma mig in på livet.. för mig finns det extremt få som verkligen är mina vänner men jag trivs att ha det så! jag anser inte man behöver dela livet med folk för att man är "kompisar"



dagens tanke: hur ofta ser du över din vänskapskrets?

Ovido - Quiz & Flashcards