Alla inlägg den 15 februari 2010

Av jannice - 15 februari 2010 19:22

Ja idag är jag klokare.. det var fel på minitroll... efter lite huxfluxmedicin från trolldoktorn så somnade minitrollet utan problem .. *skönt*


Den senaste tiden har jag inte kunnat hålla mig riktigt jag läser just nu sjukt mycket bloggar om det ena o det andra. Allt från vänner bloggar till dom så kallade storbloggarna.. en sak e säker många många goa skratt blir det..


jag har just nu hittat en riktigt rolig blogg som heter hot gossip det är massa olika skvaller om dom stora bloggarna.. absolut värd att läsa!   



Man hittar också skrämande saker att läsa som olika nätverk och grejer.. inte skoj alls.. hittade en men tur man har en viss person som man kan fråga om detaljer som vill hjälpa att förstå.. du är världs bäst "E" som orkar med alla frågor   



Dagens Tanke: Vad vill du med din tanke?

Ovido - Quiz & Flashcards