Alla inlägg den 12 februari 2010

Av jannice - 12 februari 2010 10:57

jag har ont.. riktigt ont i hjärtat!

Det slår med stor svart sorg för mina vänner... jag vet inte hur jag ska bete mig eller säga.. jag vill visa att jag finns för dom men det är så svårt.


Jag läste precis min väns blogg om deras lilla ängel oc det gör så ont i hjärtat.. varför måste dom lida igenom detta? varför?

Trollskogen skulle ju få en pojk till som skulle springa runt här och vara en huligan. Det är INTE okej! jag blir arg men jag vet inte vart jag ska rikta ilskan!


sov gott Elias idag blir du ner bäddad i din "säng" av din mamma o pappa.. lova att ta hand om dig där uppe med alla ängla barn!



Av jannice - 12 februari 2010 08:57

Denna citat har man lärt sig med buller o bång.. ibland tror nämligen jag att jag är störst bäst och vackrast men det är det alltid någon som tar ner.. men stor i orden jo du..


här i trollskogen är det ju så nu att det är dags för drottningen att gå tillbaks till jobbet inom en väldigt snar framtid och som på många arbetsplatser med 99 procent kvinnor är det ju väldigt mycket skitsnack och grejer..  och efter som man hört hela livet att man är en ragata för man säger vad man tänker och tycker så uppskattas ju detta bara av vissa.. men jag kommer med ny energi och nya krafter till jobbet och tycker det ska bli intressant ch se vad som sägs nu.


over and out

Ovido - Quiz & Flashcards