Alla inlägg den 8 februari 2010

Av jannice - 8 februari 2010 15:40

detta blogg inlägg består av olika saker!


1. minguddotter som jag sov hos förra helgen sa världens sötaste kommentar.

jag hade sagt till henne att hon kunde komma in till mig om hon vaknade på natten så slipper on gå till mamma o pappa o väcka dom. mycket riktigt jag vaknade av: Jannice... ASTER... jag vill väcka mamma o pappa och sova i deras säng!


världs gullig e hon..  jag lågg självklart brevid S i sängen och när jag vaknade till mitt i natten ligger han och håller min hand.. det är kärlek!


2. dåliga nyheter... jag blir så ledsen.. det verkar vara något för alla barn vekar komma så tidigt och nu har oturen kommit till en par vi känner och dom har fått en enormt vacker son som inte fick var kvar på jorden.. livet är så orättvist.. jag önskar jag kunde bedöva deras smärta något!


Dagens Tanke: Ta inget för givet livet är så orättvist ibland!

Ovido - Quiz & Flashcards