Alla inlägg den 29 januari 2010

Av jannice - 29 januari 2010 14:30

sitter i min goda ro på tåget o lady gaga strömmar genom lurarna och då kommer det.. det där plinget.. man blir vettskrämd och dom säger att tåget har en vagskada.. jaha vänte tid.. efter många besked fram o tillbaks så kommer dom fram till att det går att köra vidare!

50min sena och ändå på ganska bra humör tack vare en trevlig äldre kvinna i sättet brevid.


utsikten är underbar det är snö o vitt överallt.. underbart att kunna sitta med datorn i knät och göra som blondinbella o ta sig en chokladbit! ;)


over and out ..

Av jannice - 29 januari 2010 13:08

min resa börjar nu.. jag älskar mannen hemma som fixade så att min resan blir trevlig.. han gav mig internet på tåget!


Läste om en mamma som missahandlade sin som genom att göra honom sjuk! hon satte han i rullstol och gav han mat genom sond.. men herre gud detta är ju fruktansvärt! varför vill man att sin son ska vara sjuk?

jag fattar verkligen inte det.. det bästa måste ju ändå vara att ha friska barn som kan springa runt o leka och äta det mat man lagar.. kunna baka tillsammans och få vara barn länge.

Inte mer än rätt att denna kvinna döms till fängelse och hoppas verkligen barnet kan få må bra i restan av hans liv.. jag lider med honom!


Dagens Tanke: Varje dag är nya framsteg!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards