Alla inlägg den 24 januari 2010

Av jannice - 24 januari 2010 08:47

Tankarna yr i huvudet nu på morgonen ja även igår.

mycket som ska göras med sjukt barn och planerad tripp till uppväxtstaden.. ja det är ju det detta är väl min hemstad nu?! hemsstad är väl ändå där jag anser mig känna mig mest hemma.. jag älskar min uppväxtstad eller kommun kanske man ska säga men jag älskar nog detta lialla samhälle mer idagens läge. kanske för trollbarnen är små? eller för har har jag jobb och en säkerhet.. mina vänner har jag ju på båda ställena..


nä nu bestämmer jag att detta är min hemkommun/stad och det andra är min uppväxsstad/kommun.


Trollskogen idag består av vänta, städa, mat och gos.


Dagens tanke: är det vi ser en illustion eller är det vi som är en illusion?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards